مقالات

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره UPVC بر اساس یک نمونه واقعی و قیمت‌های بهار 1402 برآورد شده است.

هزینه تعویض پنجره معمولی با دوجداره UPVC

طبق تجربه کاری شرکت ابنیه طراحان نصر هزینه تعویض پنجره معمولی با دوجداره UPVC برند وین‌‌تک برای هر مترمربع حدود میلیون تومان برآورد می‌شود. جدول زیر یک مثال واقعی است که برای یک واحد مسکونی با متراژ 110 مترمربع انجام شده است که هزینه صفر تا صد آن حدود 41 میلیون تومان برآورد گردید. (قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های بهار 1402 بروز شده است.)

محل نصب تعداد ابعاد (سانتی‌متر)
پذیرایی ۲ عدد 120×151 و 106×151
اتاق خواب ۲ عدد 120×151
آشپزخانه ۱ عدد 133×143
اتاق خواب اصلی ۱ عدد 133×143
جمع هزینه 41 میلیون تومان

هزینه تعویض پنجره قدیمی با upvc

نکات تعویض پنجره معمولی با دوجداره

پنجره های دوجداره و UPVC نسبت به سایر متریال‌های موجود در بازار از استحکام و طول عمر بالاتری برخوردار هستند. این نوع از پنجره‌ها در طول سال نیاز به تعمیر و سرویس خاصی ندارند. همچنین UPVC عایق بسیار خوبی در برابر باران و برودت هوا است و گرما و سرما را از خود عبور نمی‌دهد.

با توجه به مزایای زیاد پنجره دوجداره UPVC نسبت به پنجره‌های معمولی می‌توان از آن به عنوان یک گزینه بسیار مناسب، اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه نام برد که در ساخت و بازسازی ساختمان ها از آن استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که تعویض پنجره‌های قدیمی و آهنی با پنجره های دوجداره و UPVC به سادگی، با کمترین بهم‌ریختگی و در یک روز امکان‌پذیر است. البته تعویض و بیرون آوردن پنجره‌های قدیمی باید با نهایت دقت انجام شود تا در هنگام استفاده از فرز، براده‌های گداخته با کاشی و سرامیک، کاغذ دیواری، رنگ و… برخورد نکند چرا که باعث خراب شدن رنگ و سوختگی آن‌ها خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید:
قیمت نقاشی ساختمان دی 1402

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *