مقالات

20 طراحی برتر اتاق خواب با تخت دو طبقه

برترین طراحی اتاق خواب با تخت دو طبقه
امتیاز

در این مطلب 20 ایده جذاب و طراحی برتر اتاق خواب با تخت های دو طبقه که وبسایت Huzz آن‌ها را از شرکت‌های طراحی معماری کشورهای مختلف گردآوری کرده است، بررسی شده است. با این مدل‌های جذاب تخت خواب دو طبقه، از فضای اتاق بیشترین بهره را ببرید.

برترین طراحی اتاق خواب با تخت دو طبقه

تخت خواب های دو طبقه روشی عالی برای استفاده کامل از هر سانتی‌متر فضای اتاق خواب است و می‌توانند برای اتاق کودکان یا اتاق مهمان بسیار مفید باشند. همانطور که در ادامه این نمونه‌های خلاقانه نشان می‌دهند، یک تخت دو طبقه با طراحی درست و اصولی می‌تواند به تنهایی یکی از ویژگی‌های شاخص طراحی اتاق خواب باشد؛ البته زمانی که متناسب با اندازه و سبک دکوراسیون اتاق شما باشد.

1- Audio Visual Design Group

این تخت خواب دو نفره برای اتاق خواب کودکان در سانفرانسیسکو توسط Audio Visual Design Group طراحی شده است.

ایده تخت دو طبقه برای استفاده بهینه از فضا

2- Hurlbutt Designs

طراحی این اتاق خواب کودک به سبک ساحلی در پورتلند مین با دیوارهای سفید و کفپوش چوبی توسط Hurlbutt Designs صورت گرفته است.

3- Kelsey Leigh Design Co

اتاق خواب کودک به سبک سنتی و با اندازه متوسط ​​در اوکلاهاما سیتی که استفاده از تخت خواب دو طبقه سبب شده است تا از تمام فضای اتاق به خوبی استفاده شود. این اتاق خواب توسط Kelsey Leigh Design Co طراحی شده است.

ایده تخت دو طبقه برای استفاده بهینه از فضا

4- Aulian Interiors

اتاق خواب کودکان روستایی با تخت دو طبقه چوبی که داخل آن‌ها روشنایی تعبیه شده، توسط Aulian Interiors طراحی گردیده است.

5- Sandra Flashman Studio

اتاقی آرام و در عین حال هیجان‌انگیز برای دو پسر بچه که دارای یک تخت دو طبقه است. اتاق کودکان اسکاندیناویایی با اندازه متوسط ​​در لندن با دیوارهای آبی، فرش و کف خاکستری توسط Sandra Flashman Studio طراحی شده است.

6- Radhika Mehra Designs

اتاق خواب کودک در سانفرانسیسکو با تخت خواب های دو نفره سفید رنگ که توسط Radhika Mehra Designs طراحی شده است.

در همین رابطه بخوانید:
معرفی انواع سقف کاذب

7- Sims Hilditch

این اتاق خواب کودک با تخت دو طبقه دارای فضایی روشن و با طراوت است. تم کرم، محیطی جذاب و آرام‌بخش در این اتاق ایجاد می‌کند. این اتاق خواب کودک به سبک ساحلی در گلاسترشر انگلستان توسط Sims Hilditch طراحی شده است.

8- Mark Ashby Design

طراحی اتاق کودک با اندازه متوسط ​​برای پسران در هیوستون ایالات متحده امریکا با دیوارهای سفید، کفپوش چوبی سفید رنگ توسط Mark Ashby Design طراحی شده است.

9- Beau Clowney Architects

اتاق کودک در چارلستون ایالات متحده امریکا با دیوارهای سفید، کفپوش چوبی متوسط ​​و کف بژ Beau Clowney Architects طراحی شده است.

10- Janna Dixon Photography

خانه‌ای در نزدیکی خلیج هالیول کورنوال با منظره زیبای دریا که از فضای اتاق خواب آن به طور کامل استفاده شده است. تخت خواب معمولی و تخت خواب دو طبقه به صورت توکار، به عالی‌ترین شکل ممکن توسط Janna Dixon Photography طراحی شده است.

11- ROAM Architecture

گروه طراحی معماری ROAM Architecture اتاق خواب زیر را در شهر نیویورک طراحی کرده است. این اتاق خواب نه تنها دارای تخت های دو طبقه برای کودکان خردسال است، بلکه دو تخت اضافی نیز در آن طراحی شده است.

12- Blackband Design

اتاق خواب کودک به سبک ساحلی با اندازه متوسط ​​در اورنج کانتی واقع در کالیفرنیا توسط Blackband Design طراحی شده است.

13- Locati Architects

این اتاق خواب یک خانه روستایی است که دو تخت دو طبقه در این فضا قرار گرفته است. این یک نمونه عالی برای استفاده بهینه از فضای اتاق خواب است که Locati Architects آن را طراحی کرده است.

14- Dana Webber Design Group

یک خانه در ساحل سیاتل امریکا با دو تخت خواب دو طبقه که طراحی آن بر عهده Dana Webber Design Group بوده است. طراحی اتاق خواب این کلبه ساحلی قدیمی که به طور کامل بازسازی شده است، به بهترین شکل صورت گرفته است. دکورهای زیبا ترکیبی از چوب، فولاد و شیشه، ظاهری زیبا ایجاد می‌کند.

در همین رابطه بخوانید:
معرفی انواع سقف کاذب

15- Lauren Leonard Interiors

اتاقی برای کودکان و مهمانان که در آن از تخت های دو طبقه سفید رنگ برند ایکیا استفاده شده است تا ظاهری جذاب ایجاد نماید. این اتاق خواب توسط شرکت Lauren Leonard Interiors در جکسون‌ویل ایالات متحده امریکا طراحی شده است.

16- ONYX & ALABASTER

طراحی این اتاق خواب کودک یا تخت دو طبقه در نشویل ایالات متحده امریکا توسط ONYX & ALABASTER طراحی شده است.

17- TATUM BROWN CUSTOM HOMES

شرکت TATUM BROWN CUSTOM HOMES طراحی این اتاق خواب نوجوان در شهر دالاس امریکا را برعهده داشته است که تخت های دو طبقه آن به صورت توکار با دیوارهای سفید ساخته شده است.

18- ScavulloDesign Interiors

یک اتاق خواب مدرن در سانفرانسیسکو امریکا که در طراحی آن از تخت‌های دو طبقه استفاده شده است.

19- Life Design London

اتاق خواب کودک در لندن ;که تسوط Life Design London طراحی شده است.

20- Laura Fox Interior Design

این اتاق برای سه پسر بچه طراحی شده است که هر یک از آن‌ها یک فضای اختصاصی برای خواب، مطالعه، کمد و کشوی لباس دارند. این طراحی توسط شرکت Laura Fox Interior Design انجام شده است.

منبع: HUZZ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *