4.8/5 - (6 امتیاز)

دیوار پشت تلویزیون (قیمت طراحی و اجرا + 90 ایده مدرن)

در این مطلب هزینه طراحی و اجرای دیوار پشت تلویزیون برآورد شده و در ادامه هم بیشتر از 90 ایده خاص و جذاب برای طراحی دیوار تی وی ارائه شده که به شما کمک می‌کنه تا بعد از دیدن طرح‌های متنوع و زیبا از سراسر دنیا، راحت‌تر و بهتر به طرح مدنظرتون برسید.

هزینه طراحی و اجرای دیوار تلویزیون، تقریبا چقدر می‌شه؟

چگونه دیوار پشت تلویزیون مدرن طراحی کنیم؟

این روزها دیوار پشت تلویزیون مدرن یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون داخلی محسوب می‌شه که می‌تونه فضای داخلی خونه رو به کلی متحول بکنه. برای ایجاد یه طراحی زیبا برای دیوار پشت تلویزیون دستتون کاملا بازه و البته متناسب با دکوراسیون خونه‌تون می‌تونید از گزینه‌‌های زیادی برای این کار بهره ببرید.

مثل چی؟ قاب، کمد، شلف دیواری، طاقچه چوبی، استفاده از نور مخفی و نورپردازی، کناف کاری، ترکیب میز تلویزیون و کتابخونه و خیلی آیتم‌های دیگه… . می‌تونید یه طراحی مدرن داشته باشید یا اگه به طرح های قدیمی و سنتی علاقه دارید متناسب با سلقه خودتون دیوار پشت تلویزیون رو طراحی کنید.

انواع طرح برای دیوار پشت تی وی

دیوار پشت تی وی می‌تونه در طرح‌ها و سبک‌های مختلف از ساده، کلاسیک، مدرن و با استفاده از متریال متنوع اجرا بشه. به‌طور کلی مهم‌ترین و پرکاربردترین ایده‌ها برای طراحی دیوار پشت تلویزیون شامل موارد زیر هست:

  1. زمینه چوبی
  2. زمینه آجری
  3. زمینه سنگی
  4. ترکیب ترموود و سنگ
  5. زمینه رنگ یا کاغذ دیواری خاص
  6. شلف اطراف تلویزیون
  7. باکس یا کناف
  8. پارتیشن متحرک
  9. نورخطی
  10. کتابخانه

نکات مهم در طراحی دیوار تلویزیون

به این نکته توجه داشته باشید که طراحی‌ای که درنظر دارید نباید با دکوراسیون سالن پذیرایی یا اتاق شما در تضاد باشه بلکه کاملا با دکوراسیون موجود همخوانی داشته باشه و به اصطلاح توی ذوق نزنه.

تجهیزاتی مثل انواع گیرنده، دستگاه‌های ضبط و پخش صدا و تصویر، کنسول‌های بازی و… که در کنار تلویزیون استفاده می‌کنید رو حتما درنظر بگیرید چون هر کدام از وسایل فضای مختص به خودشون رو دارن. بنابراین چه تلویزیون رو به دیوار نصب می‌کنید و چه روی میز قرارش می‌دید، قبل از شروع طراحی دیوار پشت اون، باید به فکر فضایی برای جایگذاری این وسایل باشید.

+90 عکس برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

اگر قصد بازسازی منزل‌ رو دارید یا به هر دلیل دیگه‌ای تصمیم دارید دکور دیوار تی وی رو تغییر بدید در ادامه مجموعه‌ای از بهترین عکس ها از طرح های اجرا شده برای دیوار پشت تلویزیون قرار داده شده. ناب‌ترین ایده‌ها که شما رو برای یه داشتن یه طراحی زیبا برای دکوراسیون داخلی خونه‌هاتون کمک می‌کنه.

در همین رابطه بخوانید:
معرفی انواع سقف کاذب

دیوار پشت تلویزیون

طراحی دیوار پشت تلویزیون

ایده دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

تصاویر دیوار پشت تلویزیون

عکس دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون مدرن

بهترین طراحی دیوار پشت تلویزیون

دیوار تی وی مدرن

استفاده از کاغذ دیواری پشت تلویزیون یکی از ایده های رایج طراحی هست که معمولا متفاوت از طرح و رنگ کاغذ دیواری سایر قسمت‌های خونه هست.

ایده های طراحی دیوار پشت تلوزیون کم نیست، شما میتونید از طرح های ساده هم استفاده بکنید. با طراحی قاب روی دیوار، تلویزیون رو درون قاب قرار بدید و یا اینکه دیوار رو با رنگ تلویزیون خودتون هم رنگ کنید.

طراحی پایین واقعا جذاب و جالب هست. در فضای پشت تلویزیون یه کتابخونه ریلی طراحی شده و در کنار اون یه تخت تاشو. همه چیز خیلی ساده بنظر میاد اما واقعا بی‌نظیره! استفاده فوق العاده بهینه از فضا در عین برخوردار بودن از یه طراحی منحصربه‌فرد.

طراحی‌ای که این روزها در دنیا طرفدارن خاص خودش رو داره استفاده از شومینه برقی زیر تلویزیون هست. یه شومینه برقی با عریض میتونه یه طرح رویایی رو براتون ایجاد بکنه.

دیوار پشت تلویزیون

ایده دیوار تی وی مدرن

استفاده از سنگ مرمر در پشت تلویزیون در کنار یه شومینه برقی می‌تونه طراحی مدرن و فوق العاده‌ای رو ایجاد بکنه. به خصوص برای اون دسته از افرادی که سنگ مرمر علاقه دارن. واقعا زیباست!

دیوار تلویزیون مدرن

دیوار پشت تلویزیون مدرن

نورپردازی دیوار پشت تلویزیون

نورپردازی دیوار پشت تلویزیون هم می‌تونه فضای خیلی متفاوت و جذابی رو به وجود بیاره. بنظر من که نمی‌شه از نورپردازی فضای اطراف و پشت تلویزیون چشم‌پوشی کرد.

دیوار پشت تلویزیون خاص

در دکوراسیون تصویر پایین زمینه چوبی در کنار نورپردازی باعث شده تا بافت گرم چوب وقتی که تلویزیون خاموش هست بیشتر به چشم بیاد. در سمت دیگه تلویزیون هم سه تا کمد دیواری تعبیه شده که می‌تونه جایی برای به نمایش گذاشتن وسایل تزیینی باشه و یا فضایی برای ذخیره سازی وسایل مختلف.

بهترین ایده های دیوار پشت تلویزیون سال 2020

پس زمینه چوبی دیوار پشت تلویزیون

پس زمینه چوبی هم می‌تونه در طرح‌های مدرن و زیبایی برای دیوار پشت تلویزیون اجرا بشه. استفاده از یه میز سرتاسری که روی قسمتی از اون تلویزیون قرار گرفته و استفاده از وسایل تزئینی مثل قاب عکس، گلدون و چراغ در کنار اون دکوراسیون خاص و چشم‌نوازی رو ایجاد کرده.

بهترین دیوار پشت تلویزیون 2020

ایده مدرن برای دیوار پشت تلویزیون

استفاده از نمای آجری طرح خاصی که شاید خیلی رایج نباشه اما طرفداران خاص خودش رو داره که اجرای درست و اصولی اون جذابیت کم نظیری رو ایجاد در خونه شما ایجاد خواهد کرد. در تصاویر زیر از رنگ های برای طرح آجری استفاده شده که کاملا در تناسب با دکوراسیون فضای نشیمن هست که نکته حائز اهمیتی هست.

ایده های خاص دیوار پشت تلویزیون

عکس های دیوار پشت تلویزیون

ایده طراحی دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون

طراحی پشت تلویزیون

استفاده از یه کتابخونه بزرگ در کنار تلویزیون برای افراد کتاب‌خوان می‌تونه خیلی جذاب باشه. یه میز ساده برای تلویزیون که در قسمت پایینی اون تجهیزات متصل به تلویزیون قرار می‌گیره. صفحه پشت تلویزیون هم کاملا هماهنگ با رنگ کتابخونه هست.

طراحی دیوار پشت تلویزیون

بهترین ایده های دیوار پشت تلویزیون

پشت تلویزیون

دیوار تی وی مدرن

دیوار تلویزیون مدرن

دیوار پشت تلویزیون ایده

دیوار پشت تلویزیون خاص

دیوار پشت تلویزیون مدرن

دیوار پشت تلویزیون مدرن

ایده دیوار تی وی مدرن

tv wall مدرن

ایده طراحی tv wall

طراحی tv wall

طراحی tv wall

tv wall مدرن

جمع بندی و سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا مجموعه‌ای از ایده های خاص، مدرن و در عین حال متنوع روز دنیا رو جمع آوری بکنیم تا شما برای داشتن یه طراحی جذاب و چشم نواز برای ديوار پشت تلويزيون یا به قول بعضی‌ها دیوار تی وی خونه‌های خودتون از اون‌ها استفاده بکنید. اگه نظرات و تجربیات خودتون رو برامون کامنت کنید، دیگران هم می‌تونن از نظرات ارزشمند شما بهرمند بشن.

راستی ابنیه طراحان نصر یک شرکت ساختمانی هست که از صفر تا صد پروژه‌ها عمرانی و ساختمانی رو انجام می‌ده. از طراحی سازه، طراحی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی گرفته تا خدمات پیمانکاری مثل بازسازی ساختمان.

سبد خرید
خانه
فروشگاه