مقالات

دکوراسیون خانه خود را پاییزی کنید! (+20 عکس)

دکوراسیون داخلی خانه پاییزی
5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال راهکارهای ساده برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی گرم و جذاب برای خانه خود هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به شما یاد می‌دهیم تا با چند ایده ساده فضای نشیمن خود را متناسب با فصل پاییز آماده کنید.

دکوراسیون داخلی متناسب با فصل پاییز

خانه خود را با رنگ‌های گرم، بافت‌های مخملی و مواد طبیعی پر کنید تا تغییر فصل را جشن بگیرید. با پایان یافتن تابستان، زمان آن رسیده است که دکوراسیون خانه خود را چه در داخل و چه در خارج پاییزی کنید. در ادامه با چند نکته و ایده برای ایجاد دکوراسیون داخلی خانه متناسب با فصل پاییز با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی خانه پاییزی

استفاده از کوسن و پاف‌های بیشتر برای احساس راحتی و گرما

در فصل پاییز علاقه به استفاده از کوسن‌ها در کنار خود بیشتر می‌شود و می‌توانیم آن‌ها را متناسب با رنگ و طرح نشیمن انتخاب نماییم. کوسن‌ها یکی از عناصر مهم دکوراسیون هستند. یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین تغییرات در دکوراسیون پاییزی اتاق نشیمن تعویض روکش کوسن است. کوسن‌هایی با طرح برگ‌های پاییزی و یا کوسن‌هایی از پارچه خزدار و یا مخمل، مناسب فصل پاییز هستند.

استفاده از پتوهای کوچک و مسافرتی

یکی دیگر از راه های ایجاد دکوراسیون داخلی خانه متناسب با فصل پاییز، استفاده از پتوهای کوچک و سبک وزن است. پیچیدن این پتوها به دور خودمان در شب‌های سرد پاییزی در حین تماشای فیلم بسیار دلپذیر است و می‌توان آن‌ها را در گوشه‌ای از نشیمن روی میز یا جای دیگری قرار داد.

در همین رابطه بخوانید:
معرفی انواع سقف کاذب

دکوراسیون داخلی خانه متناسب با فصل پاییز

چراغ ها را کم کنید

نور بسیار بسیار مهم است، به خصوص در یک اتاق نشیمن. در فصل پاییز بهتر است از نورهای که کمی به زردی می‌روند در خانه استفاده کنیم و خیلی خانه را نورانی نکنیم.

آباژور های رومیزی

استفاده از آباژور یکی دیگر از راه‌های ایجاد دکوراسیون خانه پاییزی است. چراغ رومیزی با طرح‌های از چوب و شیشه که از طبیعت الهام گرفته‌اند باعث جذابیت بیشتر فضای نشیمن می‌شود و همچنین نور محیط را برای دید ناظر مطلوب‌تر می‌کند.

همه چیز در نور شمع زیباتر است

در فصل پاییز با توجه به کوتاه شدن طول روز، شب‌ها زودتر فرا می‌رسند. در این فضا روشن کردن شمع با نور ملایم راحت‌ترین تزئین برای میزهای عصرانه پاییزی است. استفاده از شمع‌های معطر در نشیمن در فصل پاییز بسیار مناسب است.

شمع‌های معطر در هنگام روشن بودن و سوختن بوی بسیار مطلوبی دارند که با توجه به رایحه و سلیقه می‌توان رایحه آن‌ها را انتخاب نمود. این شمع‌ها حتی اگر استفاده نشود هم جنبه زیبایی دارند و می‌توان به صورت تزئینی از آن‌ها استفاده کرد.

فرش

فرش‌ها راهی عالی برای ایجاد حس خانوادگی، به خصوص در اتاق نشیمن هستند. انتخاب سایز مناسب فرش برای فضا بسیار مهم است و باید دقت شود. حتما سعی کنید در نشیمن از فرش استفاده نمایید زیرا سرمایی که از کف خانه منتقل می‌شود اذیت کننده است.

جمع‌بندی و عکس های بیشتر از دکوراسیون خانه پاییزی

در این مطلب چند ایده آسان و کم‌خرج برای ایجاد دکوراسیون داخلی خانه متناسب با فصل پاییز شرح داده شد. برای تنوع و ایجاد هیجان می‌توان با رعایت نکات خیلی ساده محیط خانه را متناسب با فصل تغییر داد و فضای دلچسب‌تری برای اعضای خانواده به وجود آورد.

دکوراسیون داخلی خانه متناسب با فصل پاییز

دکوراسیون داخلی متناسب با فصل پاییز

دکوراسیون داخلی خانه پاییزی

دکوراسیون داخلی خانه متناسب با فصل پاییز

دکوراسیون داخلی خانه پاییزی

دکوراسیون خانه پاییزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *