مقالات

شومینه های پرطرفدار در سال 2022

شومینه های پرطرفدار در سال 2022
امتیاز

شومینه های مدرن یکی از شاهکارهای طراحی به حساب می‌آیند و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. در این مقاله با شومینه های پرطرفدار در سال 2022 که بسیار مورد استفاده طراحان داخلی بوده است، آشنا خواهید شد.

شومینه مدرن و ویژگی های آن

استفاده از شومینه در طرحی‌های داخلی سال 2022 بسیار زیاد بوده و طراحان به شومینه توجه ویژه‌ای نشان دادند و بازخورد خوبی هم از آن‌ها گرفته‌اند. بهره برداری از شومینه در فضاهای خانوادگی مانند نشیمن و ویلاها باعث تشدید حس صمیمیت می‌شود و به بیشتر افراد حس خوب می‌دهد زیرا آتش یکی از عناصر چهارگانه طبیعت است و ناخودآگاه نظرمان را جلب می‌کند.

یکی از ویژگی‌های شومینه های نسل جدید امکان استفاده در هر سبکی است و می‌توان از آن‌ها هم در خانه‌های سنتی و هم کلاسیک استفاده کرد و همین‌طور کاربری‌های مختلف مانند فضاهای تجاری و اداری که بسیار هم مورد استفاده بوده است.

شومینه های پرطرفدار در سال 2022

همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، شومینه ها انواع مختلفی داشته و در مدل‌های زیادی تولید می‌شوند. در ادامه شومینه های پرطرفدار در سال 2022 معرفی شده‌اند.

شومینه عدسی

شومینه مدل عدسی به صورت معلق در حالت‌های مانند جزیره می‌توان در محیط استفاده کرد.

شومینه دایره ای

این شومینه در دو مدل دیواری و معلق استفاده می‌شود و در مدل دیواری نیاز به زیرسازی در دیوار دارد.

پرطرفدارترین شومینه ها در سال 2022

شومینه مسطح دیواری

یکی از شومینه های پرطرفدار و محبوب در سال 2022 شومینه های مسطح دیواری می‌باشند. این نوع شویمنه با اشغال فضای خیلی کم، دارای ابعاد و اندازه مناسب و بهره‌برداری بالا است و نوع سوخت آن برقی است.

در همین رابطه بخوانید:
بهترین عایق صوتی دیوار مشترک + هزینه اجرا

شومینه مخروطی

شومینه مخروطی در دو مدل دیواری و معلق استفاده می‌شود و از لحاظ ظاهری، طرح همه پسندی دارد.

شومینه استوانه ای

شومینه استوانه‌ای را به صورت معلق در محیط استفاده می‌کنند و به نسبت دیگر طرح‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کند.

شومینه مدل استوانه ای

مشخصات فنی و توضیحات تکمیلی نسل جدید شومینه

سوخت شومینه‌ها می‌تواند بنابر درخواست به صورت هیزمی و یا گازی باشد. در مدل‌های معلق میتوان آن را به حالت چرخشی 360 درجه اجرا کرد از دیگر مزایا میتوان به مصرف کم انرژی، نصب آسان و تقریبا بی خطر بودن به دلیل همراه بودن با دودکش اشاره کرد و خطرات جانی و مالی شومینه های قدیمی را ندارند.

مشخصات فنی مقدار
خروجی حرارت اسمی 6 کیلووات
بهره وری 50 الی 60 درصد
خروجی CO 0.08 درصد

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب شومینه های مدرن و پرطرفدار در سال 2022 معرفی شدند. این شومینه در میان مصرف کننده‌ها و طراحان بسیار محبوب و پرفروش بوده‌اند و به دلیل طراحی نوین و مدرن‌شان در طراحی داخلی فضاهای نشیمن و ویلا مانند انقلاب عمل کردند. سهولت نصب، راندمان حرارتی بالا همگی باعث شده تا این شومینه‌ها مورد توجه طراحان داخلی قرار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *