مقالات

50 ایده برای ترکیب کفپوش ها

4.5/5 - (2 امتیاز)

تنوع بسیار زیاد در کفپوش ها باعث شده تا افراد قدرت انتخاب بسیار گسترده ای برای انتخاب کفپوش خونه خودشون داشته باشن. انتخاب بین جنس کفپوش ها، انتخاب ابعاد و شکل کفپوش ها، انتخاب رنگ و خلاصه همه جوره دستمون بازه تا هر بلایی دلمون میخواد سرِ کف خونه‌مون بیاریم. اما شاید یکی از جذاب‌ترین و زیباترین اون‌ها ترکیب کفپوش ها با همدیگه باشه. حالا یا از نظر هندسه و شکل، یا از نظر جنس و نوع کفپوش، یا رنگ و یا حتی ترکیب همه‌شون باهم!!!

در این مقاله تلاش کردیم تا مجموعه‌ای از بهترین تصاویر از ترکیب کفپوش های مختلف رو جمع‌آوری بکنیم تا افرادی که قصد دارن این نوع چیدمان رو اجرا بکنن ایده های متنوعی رو دیده باشن و بهترین اون رو متناسب با کاربری مکان مورد نظرشون انتخاب بکنن.

ترکیب کفپوش ها در آشپزخانه

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

انواع ترکیب کفپوش ها

ترکیب کفپوش‌ها از نظر جنس

خب همونطور که بالاتر هم اشاره شد ترکیب کفپوش ها میتونه به هر شکلی اتفاق بیفته که شاید محبوب ترین و پرکاربردترین اون ترکیب پارکت – لمینت با سنگ – سرامیک باشه.

ایده برای ترکیب کفپوش ها

ترکیب کفپوش‌ها از نظر رنگ

یکی دیگه از ایده های جذاب ترکیب سرامیک ها با رنگ های مختلف هست که میتونه جلوه بسیار زیبایی به اتاق بده، مثل تصویر زیر. استفاده از سرامیک های مستطیلی با طول زیاد که چیدمان اونها به صورت L شکل هست و از ترکیب رنگ های طوسی، آبی و سورمه‌ای برای کفسازی استفاده شده.

ایده های ناب برای ترکیب کفپوش ها

ترکیب کفپوش‌ها از نظر هندسه

در این چیدمان یک نوع کفپوش که معمولا سرامیک هست (بخاطر تنوع بالا در طرح و رنگ) در ابعاد و هندسه های مختلف در کنار هم قرار میگیرن که این ترکیب هم بسیار پرکاربرد و پراستفاده هست.

ایده کفپوش ترکیبی

ترکیب کفپوش‌ها از نظر جنس ، رنگ و هندسه

تصویر زیر نمونه ای از ترکیب پارکت و سرامیک هست که هم ازنظر رنگ و هم از نظر هندسه کاملا باهم متفاوت هستن. ترکیب پارکت های مستطیل‌شکل با طول زیاد و سرامیک های تیره رنگ پنج ضلعی!

ایده ترکیب پارکت و سرامیک

ترکیب کفپوش ها

ترکیب کفپوش‌ها در آشپزخانه

این نوع طراحی میتونه برای فضای مختلف منازل مسکونی و یا حتی رستوران ها، کافه ها و… کاربرد داشته باشه. آشپزخونه یکی از جاهایی هست که میشه این ترکیب زیبا رو اجرا کرد. استفاده از سرامیک‌های پنج ضلعی در فضای داخل آشپزخونه که تا بخشی از سالن پذیرایی امتداد پیدا میکنه و در نهایت با یه چیدمان بسیار زیبا به پارکت های مستطیل‌شکل ختم میشه.

ایده ترکیب پارکت و سنگ

ایده ترکیب لمینت و سرامیک

ترکیب پارکت با سرامیک

البته باید توجه داشت که انتخاب رنگ، هندسه و ابعاد کفپوش‌ها باید با دقت ویژه‌ای انتخاب بشه، درغیراینصورت اون جلوه زیبا رو نخواهد داشت.

ترکیب کفپوش ها

ایده برای ترکیب کفپوش ها

ترکیب کفپوش ها سنگ و پارکت

ترکیب کفپوش ها در آشپزخانه

ترکیب کفپوش‌ها در کافه ها و رستوران ها

ترکیب کفپوش ها

عکس ترکیب کفپوش ها

ایده ترکیب کفپوش ها برای کافه

ترکیب کفپوش‌ها در نزدیکی درِ ورودی

ترکیب کفپوش ها ورودی خانه

ترکیب کفپوش ها در راهرو ورودی خانه

ترکیب کفپوش‌ها در فضای بین اتاق و سالن

ترکیب کفپوش‌ها داخل اتاق ها یا سالن پذیرایی

ایده ترکیب پارکت و سرامیک

ترکیب پارکت و سنگ در اتاق

ترکیب پارکت و سرامیک

ترکیب پارکت و سرامیک در سالن پذیرایی

ترکیب کفپوش‌ها داخل حمام

ایده ترکیب کفپوش در حمام

ایده کاشی کاری در حمام

ترکیب سرامیک های رنگی در حمام

ترکیب پارکت و سرامیک در حمام

ترکیب سرامیک سیاه و سفید در حمام

ترکیب کفپوش ها در حمام

کفپوش ترکیبی در حمام

ترکیب کفپوش های مختلف – پارکت و سرامیک ، پارکت و سنگ ، لمینت و سرامیک . بهترین ایده ها برای ترکیب پارکت و سرامیک به همراه عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *