مقالات

40 ایده برای کاشی بین کابینتی

ایده کاشی بین کابینتی آشپزخانه
4/5 - (3 امتیاز)

کاشی بین کابینتی یکی از موارد مهمی هست که در صورت انتخاب درست میتونه به آشپزخانه شما زیبایی خاصی رو ببخشه. پس بهتره قبل از خرید هر طرح و رنگی یک سری اطلاعات کلی در موردش داشته باشید!

در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین تصاویر از مدل‌های مختلف کاشی بین کابینتی رو جمع‌آوری کردیم تا افرادی که هنوز برای آشپزخونه جدیدشون کاشی بین کابینتی انتخاب نکردن و یا قصد بازسازی منزل خودشون رو دارن و به دنبال اجرای کاشی بین‌کابینتی در آشپزخانه خودشون هستن، ایده های متنوعی رو ببینن. البته در کنار اون تلاش کردیم تا یک سری نکات مهم و کابردی رو هم بیان کنیم.

کاشی بین کابینتی

بهترین ایده ها برای کاشی بین کابینتی

آشپزخانه قلب هر خونه‌ای محسوب میشه. البته بیشتر خانم خانه زمان زیادی رو برای پخت غذا در آشپزخانه میگذرونه و سایر اعضای خانواده برای میل کردن غذا بخشی از زمان‌شون رو در این مکان سپری می‌کنند، بنابراین زیباسازی اون میتونه در بالا بردن روحیه نقش به سزایی داشته باشه.

ایده کاشی بین کابینتی

بهترین ایده کاشی بین کابینتی

ایده کاشی آشپزخانه

دو مزیت کاشی بین کابینتی

1- سهولت در شستشو

کاشی بین کابینت باید طوری طراحی و تولید بشه که تمیز کردن و شست و شوی اون به راحتی امکان پذیر باشه و هر جایی که مورد استفاده قرار میگیره اجازه نفوذ آب و رطوبت به سطح زیرین خودش رو نده. به همین دلیله که استفاده نکردن از کاشی برای دیوارهای آشپزخانه کمی دور از تصور هست.

بهترین ایده کاشی آشپزخانه

میشه برای زیباسازی سایر قسمت ‌های آشپزخانه از المان‌های دیگه‌ای مثل کاغذ دیواری و یا رنگ استفاده کرد، اما برای دیوار پشت اجاق گاز که چربی بیشتری روی این قسمت میشینه و سینک که اغلب با شست و شوی زیادی همراه هست، کاشی بین‌کابینتی تنها محصول کاربردی و برتر به شمار میاد.

عکس کاشی بین کابینتی

2- زیبایی آشپزخانه

کاشی بین کابینت همون‌طور که از اسمش پیداست در فاصله بین کابینت‌های پایین و بالای آشپزخانه نصب میشه که در صورت انتخاب صحیح میتونه به زیباسازی فضای آشپزخانه کمک زیادی بکنه.

انواع کاشی بین کابینتی

کاشی ‌های بین کابینتی در مدل‌‌های جدید و با متریال‌ های مختلف مانند شیشه، سنگ، استیل و آلومینیوم و سرامیک و در طرح‌ها و هندسه‌های متنوع تولید شده و در بازار موجود هست.

کاشی‌ها می‌توانند با متریال خاص و رنگ‌ های زیبایی که دارند با رنگ کابینت‌ ها و سایر وسایل آشپزخانه هارمونی ایجاد کرده و زیبایی بیشتری را به وجود آورند.

کاشی بین کابینتی

نصب سریع و راحت کاشی بین کابینتی

نصب کاشی بین کابینتی بسیار راحت و آسون هست و میتونه در چند ساعت انجام بشه. کاشی بین کابینتی پشت‌چسب‌دار به راحتی نصب شده و در زمان کوتاهی دکوراسیون آشپزخانه شما را تغییر میده.

زمان نصب سرامیک بین‌کابینتی هم میتونه از یک ساعت تا یک روز متغیر باشه و فرآیند راحت و آسان نصب اون، زمان نصب کاشی رو بسیار کاهش داده. در گذشته برای نصب کاشی نیاز به چند روز فعالیت نصاب بود. ولی با کاشی تزیینی بين کابينت جدید نصاب یا حتی خود شما به راحتی و بدون به هم ریختگی و دردسر می توانید آن ها را نصب کنید.

طریقه نصب سرامیک بین‌کابینتی به این صورت هست که توری چسب‌‌دار پشت کاشی‌ها رو در محل مورد قرار داده و به دیوار می‌چسبونن.

در بعضی از فضاهای بين کابينتی، یک سطح یکدست و وسیع با این روش چسبونده میشه و نیازی به قرار دادن یکی یکی کاشی ‌ها و چسبوندن اون‌ها به هم نیست چون از قبل به هم چسبیده شدن.

هزینه نصب کاشی بین کابینتی

هزینه نصب انواع کاشی در دکوراسیون داخلی منازل بر حسب مترمربع محاسبه میشه. البته با توجه به تنوع طراحی‌ها و دکوراسیون فضای آشپزخانه تعیین هزینه و قیمت نصب کاشی بین‌کابینتی متفاوت خواهد بود.

نصب کاشی بین کابینتی

هزینه نصب کاشی بین کابینتی

قیمت کاشی بین کابینتی

انتخاب مهم

کاشي بين کابينتی میتونه کل فضای آشپزخونه و کابینت‌های شما رو عوض کنه. برا همین انتخابش خیلی مهمه که حتی گاهی وقت‌ها انتخابش از انتخاب خود کابینت‌ها هم سخت‌تر میشه.

ایده کاشی بین کابینتی

هماهنگی کاشی و کابینت

طرح کاشی بین کابینتی میتونه رنگ و لعاب کابینت‌های شما رو چند برابر بهتر نشون بده. اگه این دو تا با هم هماهنگ نباشن همه زحمتای شما برای انتخاب کابینت هم از بین میره.

همیشه جذاب

خانم‌های خونه که همیشه باید چشمشون در کاشی بین کابینت‌هاشون باشه، باید بیشتر در این انتخاب دقت کنن. رنگی رو باید انتخاب کنین که هم جذاب باشه و هم طرحش خیلی خسته کننده نباشه. بعضی از رنگ‌ها خیلی زود جذابیتشون رو از دست میدن.

استفاده از صفحه های چوبی هم میتونه یه گزینه خیلی شیک و زیبا برای بین کابینت‌ها باشه. مثل تصویر بالا که کاملا با کابینت‌ها هماهنگ هست که در عین سادگی، یه ترکیب خیلی خاص و زیبا رو ایجاد کرده.

کاشی‌های سفید رنگ ساده همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرکردن فضای بین کابینت‌ها هست. ساده و زیبا که هیچوقت چشم رو خسته نمیکنن.

طرح 6 ضلعی

کاشی‌های 6 ضلعی هم یکی از انتخاب‌های خیلی خیلی خیلی جذاب برای فضای بین کابینت‌ها محصوب میشن. یه طرح بسیار خاص، مدرن و دوست داشتنی.

فضای بین گاز و هود

برای فضای بین گاز و هود هم میشه یه طرح متفاوت انتخاب کرد.

استفاده از کاشی‌های ریز هم یکی از طرح هایی هست که طرفداران خاص خودش رو داره. این نوع کاشی میتونه زیبایی منحصر به فردی رو در آشپزخونه شما ایجاد بکنه.

ایده برای کاشی آشپزخانه

ایده کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینت آشپزخانه

کاشی بین کابینتی

بهترین طرح ها و مدل ها و ایده های کاشی بین کابینتی آشپزخانه به همراه 40 تصویر و نکات اجرای آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *